תוכן ענינים
  1. השוואת 5 מחשבי גיימינג מומלצים 2024 שכדאי להכיר
  2. מחשבי גיימינג 2024
  3. 5 הבחירות המובילות שלנו למחשבי גיימינג מומלצים לשנת 2024
  4. מחשבי גיימינג נייחים
  5. 1. MSI MEG Aegis Ti5
  6. 2. Corsair Vengeance i7200
  7. 3. CLX Scarab
  8. מחשבי גיימינג ניידים
  9. 4. MSI GE76 Raider
  10. 5. Razer Blade 15
  11. מה כדאי להסתכל כאשר קונים מחשב גיימינג חדש?

השוואת 5 מחשבי גיימינג מומלצים 2024 שכדאי להכיר

השוואת 5 מחשבי גיימינג מומלצים 2024 שכדאי להכיר

מחשבי גיימינג 2024

מחשבי גיימינג נחשבים מחשבים חזקים מספיק כדי לשחק במשחקים הדורשים יותר משאבים וגרפיקה גבוהה. כמובן שמחשבים לגיימרים כאלו נוטים להגיע גם עם תגי המחיר הגבוהים ביותר בשוק המחשבים הניידים והנייחים.

מחשב גיימינג חזק הוא השקעה עצומה אך היא משתלמת במגוון דרכים. בנוסף להתנסות במשחקים בקצבי פריימים מדהימים וברזולוציה גבוהה במיוחד, אתה יכול גם להשתמש במחשב הפרימיום שלך עבור עיצוב גרפי, אנימציה, הזרמת סרטים ב-4K מפוארת בטלוויזיה שלך או אפילו כדי לעבוד בנוחות מהבית.

עם קונסולות הדור הבא בשוק, עלינו לציין שבעוד שה-PS5 וה-Xbox Series X מספקות הרבה כוח, הן עדיין לא מותאמות למחשבי הגיימינג הטובים ביותר. אם אתה רוצה כונני SSD בטעינה מהירה, מעקב אחר קרניים מדהים, כמויות אדירות של זיכרון RAM, רזולוציית 4K וקצב פריימים של 60+ fps, אתה לא צריך לחכות שהקונסולות האלה יחזרו למלאי; אתה יכול לקבל את מחשבי הגיימינג הטובים ביותר ברגע זה.

בנוסף, בניגוד לקונסולה, אתה יכול לשדרג מחשבי גיימינג נייחים או ניידים ככל שרכיבים טובים יותר הופכים לזמינים. אל תירתע מהסיכוי ללכלך את הידיים. קל יותר לשדרג מחשבים מודרניים מאי פעם, והזמן שאתה משקיע ישתלם לך עם ביצועים מדהימים כשאתה משחק במשחקי המחשב הטובים ביותר בשוק.

עם זאת, מציאת מחשב גיימינג מעולה יכול להיות אתגר אמיתי בהתחשב בכמות האפשרויות שיש בחוץ. בין אם מדובר במחשב שולחני של HP Omen בעל תקציב רב יותר, ובין אם אתה רוצה ללכת על מערכת Alienware או על מחשב גיימינג CLX בנוי בהתאמה אישית, יש משהו עבור כל שחקן מחשב רציני.

כיום מציאת כרטיסי הגרפיקה הטובים ביותר והמעבדים הטובים ביותר מ-AMD, Nvidia ואינטל נותרה מאתגרת כפי שהייתה כאשר חומרת משחקי המחשב האחרונה נמכרה ב-2020 ו-2021 - ולמרבה הצער, ייתכן שלא נראה שיפור רב גם בחזית זו בשנת 2024.

בדקנו חבורה של מחשבי הגיימינג העדכניים ביותר והשווינו אותם על סמך מחיר, גודל, יכולת שדרוג ואפשרויות תצורה. זיהינו את הטובים שבטובים ביותר כדי להקל על חווית הקנייה שלך כדי שתוכל לשחק במשחקי המחשב הטובים ביותר עם המערכת המתאימה לצרכים ולתקציב שלך.

5 הבחירות המובילות שלנו למחשבי גיימינג מומלצים לשנת 2024

מחשבי גיימינג נייחים

1. MSI MEG Aegis Ti5

בין אם אתה אוהב או שונא את המרכב המטורף של ה-MSI MEG Aegis Ti5 דמוי ה-Transformer, אתה לא יכול להכחיש את הכוח הגולמי שלו. ערכת פרימיום בעלת מראה ייחודי זה מבית MSI נותנת למחשבי הגיימינג הטובים ביותר של Alienware להרוויח את כספם בחזית העיצוב וגם מבחינת המפרט.
התצורה הגבוהה ביותר שלו כוללת Intel Core i9, ה-RTX 3080 ו-RAM עצום של 128GB. כלומר, על איזה דגם תבחרו, אתם תתמוגגו מהביצועים שלו.
אם תקציב הוא לא בעיה עבורך זו האפשרות הטובה ביותר שתמצא.

MSI MEG Aegis Ti5
מחשב גיימינג מוביל מבית MSI
יתרונות
-Gaming Dial מובנה מאפשר שליטה והתאמה מהירה וקלה לביצועי המשחקים
- כולל מערכת קירור נוזלי Dragon מתקדמת כדי להבטיח שניתן לשמור על המערכת בביצועים גבוהים
-מצויד ברשת 2.5G, המספקת לשחקנים חווית רשת חלקה
חסרונות
המחיר הגבוה לא מתאים לכל כיס
החל מ-₪12,399
KSP

2. Corsair Vengeance i7200

ה-Corsair Vengeance i7200 לא עולה כמעט כמו חלק מהמתחרים שלו, אבל הוא עדיין נותן לך גישה לכמה מהחומרה החזקה ביותר בשוק. הסיבה לכך היא שה-Vengeance i7200 מגיע במארז פשוט למראה, ואינו כולל ציוד היקפי. אבל אם אתה מעדיף חומר על סגנון, זה כנראה מחשב המשחקים המתאים לך.
מלבד זאת, ה-Vengeance i7200 כולל תאורת RGB יפהפייה, פאנל צדדי מזכוכית בטוב טעם ומאווררים שקטים במיוחד. זה הופך אותו לכלי פרודוקטיבי טוב בנוסף למעצמת משחקים.

3. CLX Scarab

מה שהופך את CLX Scarab למיוחד כל כך הוא מידת ההתאמה שלו. בהתאם לתקציב שלך, אתה יכול להשיג את הבנייה הבסיסית ביותר רק כדי שתוכל לשחק או שאתה יכול להשיג מכונה מקסימלית עם חלקים מדהימים כמו Nvidia RTX 3090 ודור 12 של Intel Core i9.

רק תהיה מוכן לבזבז אם אתה רוצה מחשב חזק יותר. בנוסף, מכיוון שזה מותאם אישית, שים לב שאם אתה רוצה חלק שנמצא במחסור, ייתכן שתצטרך לחכות יותר זמן כדי לקבל את המחשב. עם זאת, אם אתה מוכן לחכות, תקבל משהו שניתן להתאים אישית בהרבה דרכים שונות.

מחשבי גיימינג ניידים

4. MSI GE76 Raider

אם אתה מחפש מחשב גיימינג נייד עם כוח ברמת שולחן העבודה, ה-MSI GE76 Raider קרוב ככל שתגיע, אם כי ייתכן שתצטרך להוציא המון כסף כדי להגיע לשם. ובכל זאת, עם הרכיבים היוקרתיים שלו כמו Intel Core i9-12900HK ו-Nvidia GeForce RTX 3080 Ti.

לריידר יש פס אור גדול של RGB בחזית, אשר בשילוב עם תאורה לכל מקש, גורם לאפקט רב בחושך. הצג בגודל 17.3 אינץ', 1080p מגיע ל-360 הרץ, וזה נהדר עבור שחקני esports, אבל כל השאר אולי ירצו לשקול צג 1440p או 4K, בהתאם לאפשרויות הזמינות.

5. Razer Blade 15

למערך ה- Blade 15 של Razer ביצועים חזקים (עם Core i7-127800H ו-Nvidia GeForce RTX 3070 Ti בדגם שסקרנו) אבל הוא רק 4.4 פאונד ועובי 0.57 אינץ'.

ישנן מגוון יציאות, כמו Thunderbolt 4, גם USB Type-C וגם Type-A וגם קורא כרטיסי SD, כך שיש הרבה הרחבה עבור ציוד היקפי ואחסון נוסף למשחקים.

Razer Blade 15
יתרונות
- ביצועים חזקים
-אפשרויות מגוונות תצורה/מסך
-מצלמת 1080p webcam איכותית
חסרונות
-פינוק אמיתי אבל רק לבעלי תקציב בינוני-גבוה
-חיי סוללה הם החולשה הגדולה(בהשוואה למחשבים אחרים בקטגוריה)
₪11,350
נייד נייד

מה כדאי להסתכל כאשר קונים מחשב גיימינג חדש?

בין אם אתה משחק במשחקי הגיימינג הטובים ביותר או במשחקים הגיימינג הזולים ביותר כדי לחסוך מעט מטבעות, העדיפות שלך צריכה להיות בחירה במשהו שמצליח להיות במחיר סביר עבורך מבלי להתפשר על ביצועים או לקמץ בתכונות חיוניות כמו מבחר יציאות בריא ומושך תאורת RGB.

בנוסף, ודא שיש לך מספיק כסף גם עבור ציוד היקפי איכותי. אחרי הכל, מחשב גיימינג טוב רק כמו הציוד ההיקפי שלו. רק בשילוב עם צג המשחקים הטוב ביותר ומקלדות המשחקים הטובות ביותר, שלך יהיה הדבר של אגדות.